Vi vet at alle forbrukere bruker bilen sin forskjellig. Noen bruker den til å kjøre til jobben, andre for å kjøre barna på skolen eller dra på shopping. Dette gjelder også for behovene for motorolje og hvordan de velger motorolje. Noen ser på oljeskift som en emosjonell investering, mens andre ser på det som en transaksjon og ønsker rimelige alternativer.
Mobil™ er et av de mest kjente og tiltrodde smøremiddelmerkene i verden. Vi tror at vårt omdømme når det gjelder ytelse, innovasjon og ekspertise vil hjelpe forhandlere med å skape et sterkt premiumtilbud heve forretningsprofilen, vise kvalitet og sikte seg inn på kundenes behov.
Ved å tilby hele Mobil sortimentet, som inkluderer Mobil 1™- og Mobil Super™-produkter vil du kunne optimalisere din tilgang til markedet og forbedre profittmarginer.
Mobil 1™ er flaggskipmerket, rettet mot forbrukere som er opptatt av ytelse. Det er et merke med god kunnskap om kjøretøy og olje for høy ytelse. Mobil 1™ er formulert med.
ExxonMobil-patentert syntetisk teknologi som beskytter motoren ytterligere og som er utformet for å yte enda bedre enn det som forventes av tradisjonelle oljer.
Vår Mobil Super™ serie er en premium motorolje som retter seg inn mot Heart of Market-forbrukere, som representerer over halvparten av personbilkategorien. Mobil Super™ er et merke som beskytter det forbrukerne elsker – særlig bilen og motoren deres.
Gjennom et samarbeid med oss vil du få tilgang til et omfattende utvalg av markedsførings- og salgsverktøy. For eksempel kan vårt Planogram-verktøy bidra til å maksimere dine salgsmuligheter i butikk, og våre lager- og forbrukerkampanjer kan tiltrekke nye kunder og oppmuntre til gjentakende kjøp.